poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Facelle Sensitive do mycia włosów - recenzja

Na początku fakt mycia włosów płynem do higieny intymnej może zastanawiać. Włączają się wewnętrzne bariery, górę biorą nasze przyzwyczajenia ;) Warto to jednak przeskoczyć. Dlaczego? O tym w poniższej recenzji :)


Opis producenta:


Skład:


Jak widać, skład jest naprawdę delikatny i przyjemny. Płyn zawiera kwas mlekowy, mocznik, alantoinę, serynę, ekstrakt z rumianku, ekstrakt z awokado. Użyto wyłącznie łagodnych detergentów.

Konsystencja, zapach, opakowanie:
Produkt ma konsystencję gęstego żelu. Jest przezroczysty. Bardzo dobrze się pieni. Pachnie delikatnie, nienachalnie. Opakowanie to biała butelka z twardego plastiku o pojemności 300 ml. Posiada wygodny dozownik.

Cena, dostępność:
Do kupienia w każdym Rossmanie, o ile pamiętam za 6,50zł.

Moje odczucia:
PLUSY:
+ świetnie się pieni
+ neutralnie pachnie
+ jest gęsty, nie przepływa między palcami
+ doskonale oczyszcza włosy
+ radzi sobie ze zmywaniem olejów, nawet po całej nocy
+ łagodzi skalp - nigdy mnie po nim nie swędział
+ jest delikatny dla skóry głowy i włosów
+ u mnie tak dobrze sobie radzi z myciem, że nawet nie czuję potrzeby dokładniejszego oczyszczania szamponami ze SLeSem, przynajmniej na razie
+ włosy są po nim uniesione u nasady
+ kwaśne pH jest idealne dla włosów i skalpu
+ jest tani i łatwo dostępny
+ jest uniwersalny - nadaje się także do mycia ciała i twarzy

MINUSY:
- stosowany solo niemiłosiernie plącze moje włosy, na to pomaga porządna odżywka d/s
- jeśli mam się czepiać i szukać minusów na siłę - opakowanie mogłoby być przezroczyste, żeby łatwiej było ocenić, ile płynu zostało

Czy kupię ponownie?
Tak, kiedyś na pewno, ale najpierw chciałabym wypróbować balsam Babydream fur Mama ;)


Kto jeszcze myje włosy Facelle? Jak wrażenia? :) Ja dzięki niemu znów przekonałam się do delikatnego oczyszczania skalpu i włosów.

Pozdrawiam


57 komentarzy:

  1. Kupiłam dwa opakowania ;) Jestem zadowolona, że znalazłam coś łagodnego i taniego do włosów. Włosy są po nim delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam do czynienia z tym produktem ale gdy skończy mi się BDFM to zapewne skuszę się na Facelle. Co do BDFM to mogę ci go spokojnie polecić jej idealny do mycia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę żeby myć włosy płynem do higieny intymnej, ale tak mnie zaciekawiłaś że chyba wypróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wlasnie dzis kupiłam 2 kolejne buteleczki :D uwielbiam Facelle! Moich włosów nie plącze, ale zawsze używam odżywki więc nawet jeżeli :) BDFM też jest w porządku, ale wolę Facelle:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam w Naturze Famelle z aloesem i myje nim włosy,jednak nie umiem ocenić rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie go wypróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować bo recenzja brzmi bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno kupiłam, narazie zdążyłam wypróbować tylko raz, ale wywarł już dobre pierwsze wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go,ale jeszcze nie używałam go do mycia włosów-musze spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. zużyłam :) zanim był aż taki szał :D

    teraz nie było, kupiłam taki 50+ też wydaje się ok, ma niżej w składzie rumianek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze się do niego nie przekonałam, ale twój wpis mi trochę pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam dzisiaj, obecnie w promocji za 4,99! :) Trochę się boję rumianku, który może mi rozjaśniać włosy, a czego chciałabym unikać, ale będę go przeplatać z innymi szamponami, więc może dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam go od kwietnia (oczywiście nie przy każdym myciu) i mi nie rozjaśnił włosów (a mam ciemnobrązowe)

      Usuń
  13. ja kupiłam niedawno, testuje juz i jestem bardzo zadowolona, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go i do mycia włosów właśnie stosuję- mam podobne odczucia, bardzo ładnie oczyszcza, ale jak mi się skończy to jednak wracam do balsamu babydream dla mam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go używam i jestem zachwycona, już niczego innego nie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie myłam, ale bardzo bym chciała, jak tylko skończę Babydreama wskoczę do niego do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kurde, jak wykończ swoje z SLS to spróbuję delikatnej pielęgnacji facelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze się nie przemogłam do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tylko wykończę co mam, sięgam po ten =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę nad tym produktem, trochę się jednak boję, że przesuszy mi włosy ^^' Chociaż pewnie ciekawość wygra i wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie zauważam żadnego przesuszenia, ale w sumie stosuję OMO ;p

      Usuń
  22. Ja myje nim włosy i jestem zadowolona, ale równie idealnie nadaje się do mycia twarzy, nawet przy problematycznej cerze, polecam spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wymieniłam to nawet w plusach ;p

      Usuń
  23. Na razie używam Bd, ale jak już mi się skończy to na pewno kupię Facelle! :)
    Dzięki za recenzje, a teraz czekam na relację jak się spisuje Świętokrzyska woda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, spisuje się aż za dobrze, dawno nie miałam takiej dobrej cery. będę za nią tęsknić ;)

      Usuń
  24. od jakiegoś czasu myje włosy Lactacydem, bo akurat tego płynu ostatnio uzywałam i fruzura jest po nim cudowna. W ogóle zauważyłam, że moje włosy uwielbiają kwas mlekowy, który dodatkowo ma aktywizować cebulki do wzrostu, zobaczymy, czy się sprawdzi w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po cichu liczę na to, że zaktywizuje :D

      Usuń
  25. Wszechobecne facelle ;) Wreszcie muszę kupić,tyle osób go zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego jeszcze nie miałam, ale czas sie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie przy następnych zakupach w Rossie ląduje i acelle i BDFM, zobaczymy jak się sprawdzą ;), ale coś czuję, że lepiej niż niebieski szampon babydream :).

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę kupić na próbę, wszystkie szampony jakich używam mają SLS, więc przydałoby mi się coś delikatniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna recenzja :) chyba mnie przekonałas ;p
    u mnie nowa notka relacja ze Szwecji, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawi mnie ten płyn, ale obawiam się tego plątania włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy metodzie OMO, z dobrą odżywką d/s nie masz się czego obawiać :)

      Usuń
  31. ciekawa recenzja. ;) na początku mnie zszokowało mysie włosów takim płynem, ale czytając taką ilość plusów, chyba spróbuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam go niedawno, bo akurat była promocja ;) Myłam dopiero raz, też miałam wrażenie delikatnego plątania włosów, ale odżywka załatwiła sprawę. Na pewno zostanie ze mną na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. może się skuszę, jak wykończę 2 szampony, które mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zaopatrzę się w niego na pewno, ale póki co muszę wyczerpać swoje zapasy Babydream. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja mama używa jej do włosów, odkąd podesłałam jej notkę u Idalii. Jest zachwycona efektem, jaki daje ten żel. Świetnie oczyszczone i lśniące włosy. Ja używam Alterry, która u mnie sprawdza się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. O, ekonomiczne;) Ja kiedyś płynem do higeiny intymnej, Bielendy bodajże, myłam twarz. Działało lepiej niż te wszystkie paskudole:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też lubię :) Uratował mój skalp po Babydreamie

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy pomysł z myciem włosów takim płynem - skoro efekt rzeczywiście fajny to czemu nie :)
    Moja siostra myła twarz takim płynem i też była zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jeszcze nie próbowałam tego typu produktu do mycia włosów ale czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Już od dawna przymierzam się do zakupu tego produktu, w końcu muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo go polubiłam, jedyny minus, tak jak piszesz, to plątanie włosów, ale nie jest to coś z czym nie można sobi poradzić przy pomocy odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam go, bardzo lubie. umyłam nim włoski dopiero 2x ale moge powiedziec ze spisuje sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham Facelle, zużywam przynajmniej 1 opakowanie miesięcznie, pogodziłam się z tym że plącze mi włosy, za to na skóre głowy idealny. Myje nim całe cialo.

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie świetnie sprawdza się do mycia włosów i twarzy :D kocham go ^^ (w swym pierwotnym przeznaczeniu jest równie świetny;))
    KaSia:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...